Στο εργαστηριακό μάθημα “Στοιχεία Ζαχαροπλαστικής” της ειδικότητας Τεχνικός Μαγειρικής Τέχνης,
οι μαθητές, με την καθοδήγηση της Τασιούλη Δήμητρας και του Σταμάτη Γιώργου, δημιούργησαν ένα εντυπωσιακό και γευστικό τζιζκέικ.
Μέσα από τη διαδικασία εξοικειώθηκαν με τεχνικές παρασκευής γλυκών και με τη σωστή χρήση υλικών και εργαλείων ζαχαροπλαστικής.
Η δραστηριότητα ανέδειξε τη φαντασία, την αισθητική και τη συνεργασία των μαθητών, προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία δημιουργίας στον χώρο της γαστρονομίας.