Στη ΣΑΕΚ Αγρινίου, στις 11 Μαϊου 2026, πραγματοποιήθηκε ενημερωτική ομιλία με θέμα την “Εθελοντική Αιμοδοσία” από την επισκέπτρια υγείας Αντωνία Φωτίου και την ιατρό Μαρία Μαντζώλα.
Η δράση είχε ως στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των σπουδαστών σχετικά με τη σημασία της προσφοράς αίματος.
Αναλύθηκε ο σημαντικός ρόλος της αιμοδοσίας στην ενίσχυση του συστήματος υγείας και στη διάσωση ανθρώπινων ζωών.
Τονίστηκε η σημασία της ως πράξη ανθρωπιάς, αλληλεγγύης και κοινωνικής ευθύνης. Παρουσιάστηκε η διαδικασία της αιμοδοσίας, οι βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής σε αυτή, ενώ έγινε μνεία στις αυξημένες ανάγκες των νοσοκομείων σε αίμα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήσεις και να λύσουν απορίες σχετικά με τη διαδικασία αυτή. Η συμμετοχή των σπουδαστών ήταν ιδιαίτερα θετική και το ενδιαφέρον τους έντονο. Μέσα από την παρουσίαση αναδείχθηκε η αξία του εθελοντισμού και της κοινωνικής προσφοράς. Η δράση συνέβαλε στην καλλιέργεια υπεύθυνης στάσης απέναντι στον συνάνθρωπο. Οι σπουδαστές ενημερώθηκαν πως μια μόνο μονάδα αίματος μπορεί να σώσει έως και τρεις ζωές. Τέτοιες πρωτοβουλίες ενισχύουν την κοινωνική ευαισθησία των νέων ανθρώπων.
Η Διεύθυνση της ΣΑΕΚ Αγρινίου εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς τις ομιλήτριες για την αποδοχή της πρόσκλησης, καθώς και για την ουσιαστική και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ενημέρωση που προσέφεραν στους σπουδαστές σχετικά με την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας.