Μενού Κλείσιμο

Δράσεις της ειδικότητας “Διασώστης-Πλήρωμα Ασθενοφόρου”

Στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών της ειδικότητας «Διασώστης/Πλήρωμα Ασθενοφόρου-Δ εξαμήνου», στις 29 και 30 Απριλίου 2026, πραγματοποιήθηκε εκπαίδευση που έλαβε χώρα στον προαύλιο χώρο και στο αμφιθέατρο του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου, προσφέροντας στους καταρτιζόμενους την ευκαιρία να εξασκηθούν σε πραγματικές συνθήκες πεδίου. Υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτών, κ. Θεοδώρας Τσιόλη και κ. Θεοδοσίου Κόκκιου, οι καταρτιζόμενοι εκπαιδεύτηκαν σε κρίσιμες τεχνικές προνοσοκομειακής φροντίδας, οι οποίες περιελάμβαναν:

  • Απεγκλωβισμό θύματος από όχημα μετά από τροχαίο ατύχημα.
  • Ακινητοποίηση και ασφαλή τοποθέτηση τραυματία σε σανίδα ακινητοποίησης.
  • Διακομιδή και μεταφορά ασθενούς με τη χρήση διαιρούμενου φορείου (scoop).
  • Ορθή τεχνική αφαίρεσης κράνους σε περιπτώσεις τραυματισμού κεφαλής/αυχένα.

Η εκπαίδευση αυτή κρίνεται ζωτικής σημασίας, καθώς η αρτιότητα στην εκτέλεση των παραπάνω πρωτοκόλλων αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιβίωση και την αποκατάσταση των πολυτραυματιών.

Τέλος, ως εκπαιδευτικό προσωπικό της Δ.Σ.Α.Ε.Κ. Αγρινίου, εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στη Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου και προσωπικά στον Διοικητή, κ. Μιχαήλ Σερασκέρη, καθώς η άδεια παραχώρησης χώρων του Νοσοκομείου για τη λειτουργία τους ως Εργαστηριακό Κέντρο Εκπαίδευσης αντανακλά την έμπρακτη στήριξη της Διοίκησης στην Ανώτερη Επαγγελματική Κατάρτιση και συμβάλλει ουσιαστικά στην ποιοτική αναβάθμιση των δεξιοτήτων των μελλοντικών Διασωστών της περιοχής μας.